NOWOCZESNY PAINTBALL LUBLIN – PODSTAWOWE INFORMACJE.
Przed wejściem na arenę każdy z graczy zostaje wyposażony w kamizelkę połączoną z bronią. W broni jak i kamizelce umieszczone są czujniki które reagują na strzały przeciwnika. W trakcie gry kamizelka jak i pistolet świeci oraz wydaje dźwięki i komunikaty głosowe stosowne do aktualnej czynności. Trafiony gracz zostaje o tym poinformowany specjalnym komunikatem dźwiękowym „You are hit”, następnie pozostaje nieaktywny przez chwilę. Jeżeli wybrana została opcja gry z limitowaną ilością żyć a utracone życie było właśnie ostatnim, wówczas pojawi się dodatkowy komunikat – ‘You are dead’.
W wariancie gry DeathMatch komunikat ten jest jednoznaczny z końcem gry dla danego gracza, w pozostałych przypadkach pojawi się kolejny komunikat – ‘Recharge’ który informuje o konieczności udania się do stacji doładowań. Komunikat taki pojawia się również w trakcie gier z limitowaną ilością amunicji, po wystrzeleniu przez gracza ostatniego lasera. Lasercity w swojej ofercie proponuje różnego rodzaju scenariusze gier. O rodzaju rozgrywki decydują gracze dopasowując go do swoich upodobań oraz poziomu zaawansowania. Standardowo każda z gier trwa 20 minut + 10 minutowe szkolenie.
Rechargery – lub inaczej bazy czyli stacje doładowań. Kiedy gracz zużywa całą przydzieloną mu ilość żyć lub amunicji jego kamizelka sygnalizuje to komunikatem ‘Recharge’, należy wówczas udać się do bazy w celu naładowania pistolet. Uwaga – doładowanie jest możliwe tylko w wypadku całkowitego wykorzystania żyć lub amunicji, nie jest możliwe tzw. uzupełnianie zapasów w trakcie. Na arenie mogą znajdować się bazy przeznaczone tylko i wyłącznie dla wybranej drużyny oraz bazy uniwersalne. Doładowanie następuje samoczynnie kiedy gracz wejdzie do bazy.
Bomby – Kontakt gracza z bombą wpływa ujemnie na jego punktację i w zależności od scenariusza gry może również wiązać się z koniecznością wizyty w bazie celem odnowienia żyć. Na naszych arenach mamy zarówno bomby które aktywują się czasowo (mogą ostrzegać lub nie), bomby odpalane zdalnym przyciskiem jak i takie które odpalamy strzałem. Kiedy gracz zostaje postrzelony przez minę pojawia się komunikat – ‘Hit by mine, you are dead’ . W przypadku gier z limitowaną ilością żyć po każdym postrzeleniu przez minę należy udać się do stacji doładowań, bez względu na to ile żyć gracz posiadał przed kontaktem z miną. W grach z nieograniczona ilością żyć nastąpi tzw. ‘Auto recharge’ i po paru sekundach gracz odzyska swoja aktywność. O rodzajach bomb dostępnych na naszych arenach gracze są informowani podczas szkolenia.
Granaty– każdy gracz oprócz standardowej opcji strzału może odpalić tzw. granat (za pomocą broni), różnica pomiędzy standardowym strzałem a granatem polega na nieco większym zasięgu jaki ma granat. Uwaga, trafienie przeciwnika granatem zabiera mu większą ilość żyć i punktów niż w przypadku standardowego trafienia, osoba odpalająca granat nie zdobywa jednakże za to żadnych punktów. W opcji z limitowaną ilością amunicji granat charakteryzuje się zwykle większym zużyciem amunicji, ilość użyć granatu nie jest limitowana, należy jednak zachować odpowiednie przerwy pomiędzy jego użyciami. O sposobie użycia granatu informujemy swoich graczy podczas szkoleń.
Rodzaje gier:
NOWOCZESNY PAINTBALL LUBLIN – KAŻDY NA KAŻDEGO
Najprostszy wariant proponowany początkującym graczom. Trafiając przeciwnika gracz zdobywa punkty, kiedy gracz zostaje trafiony punkty zostają utracone. Całkowita ilość punktów decyduje o zajmowanej pozycji w tabeli. Dopuszcza się grę w dwóch wariantach. Pierwszy tak zwany „Unlimited” w którym gracz otrzymuje nieograniczoną ilość amunicji oraz żyć. W drugim wariancie ilości żyć oraz amunicji jest limitowana a po jej wyczerpaniu gracz musi udać się do specjalnego miejsca zwanego „Recharger” w celu doładowania. Min. liczba graczy 2.
TEAM GAME (GRA DRUŻYNOWA)
W tej odmianie nowoczesnego paintballu, gracze zostają podzieleni na dwie drużyny: Czerwoni oraz Zieloni. Wygrywa drużyna której gracze zdobędą najwięcej punktów, punkty graczy z danej drużyny są sumowane. Nie ma obowiązku aby w drużynach znajdowała się ta sama ilość osób. Istnieje wariant w którym trafienia do graczy ze swojej drużyny są wyłączone lub też nie. Dodaje to dodatkowy stopień trudności gdyż przypadkowe trafienie gracza ze swojej drużyny zabiera punkty osobie trafionej i strzelającej w efekcie czego drużyna traci aż dwa punkty. Gra drużynowa, podobnie jak i „Solo” jest dostępna w opcji „Unlimited” oraz w opcji z doładowywaniem w bazach. Minimalna liczba graczy 4.
VIP DEFENCE (OCHRONA VIPA) – NOWOCZESNY PAINTBALL LUBLIN
Gra drużynowa, której celem jest zdobycie jak największej ilości punktów dla swojej drużyny. W każdej drużynie wybieramy VIP-a który zostaje naznaczony specjalną opaską. Punkty są przydzielane tylko i wyłącznie za strzały do VIPa drużyny przeciwnej, tak więc celem pozostałych graczy jest ochrona swojego wybrańca i atak na VIP-a drużyny przeciwnej. Każde trafienie do przeciwnika deaktywuje go jak w pozostałych scenariuszach, jednakże nie są za to naliczane punkty. Gra jest dostępna zarówno w opcji „Unlimited” jak i z doładowywaniem w bazach. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób (po 4 w każdej z drużyn).
NOWOCZESNY PAINTBALL – DEATHMATCH
Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym, której celem jest zdobycie jak największej ilości punktów. Każdy z graczy zaczyna mając określoną ilość żyć które muszą mu wystarczyć do końca gry. Limitowana ilość żyć dostarcza dodatkowej adrenaliny, trzyma w napięciu – celem jest przetrwanie. Dla graczy którzy utracili wszystkie życia kończy gra kończy się na tym etapie. Zasady naliczania punktów są takie same jak w pozostałych scenariuszach. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób.
PAINTBALL NOWOCZESNY LUBLIN – LASER SNIPER
Nacisk kładzie się na celność oraz umiejętne posługiwanie się amunicją. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów jednakże gracze zostają wyposażeni w bardzo małą ilość amunicji po wyczerpaniu której muszą udać się do bazy w celu doładowania. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak drużynowym.
PAINTBALL NOWOCZESNY LUBLIN – REALITY
W tej grze zmierzamy bliżej ku rzeczywistości. Każdy z graczy ma jedno życie a z jego utratą wiąże się wizyta w bazie w celu ponownego doładowania. Bardzo ciekawy scenariusz dzięki któremu możemy poprawić swoją czujność oraz zdolności obronne. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów, ilość doładowań w bazie jest nieograniczona. Gra jest dostępna zarówno w wariancie solo jak i drużynowym.
Proszę czekać